28 April

Hej.

Idag var det inget jobb för min del utan det blev ist äatt åka till doktorn på morgonen tsm med Eric. De sa inget vettigt fick tid igen om tre veckor.. Värt att ta ledigt från jobbet då? Värt att åka till Motala för bara 15 min hos doktorn, stört.

Sen körde vi hem. Kollade på sista delen av Milleniumserien som gick på teve. Åkte till CityGross och handlade lite till valborg :) Sen körde jag hem honom till sig.

Jag städade och lagade mat sen när jag kom hem.

Vid halv sen åkte jag in till stan för att träffa vickan :) Vi gick på stan en sväng. Hittade en rosa partyväska och en supersnygg shorta! Hur bra som helst.

Vi hade bestämt att vi skulle ta ett glas vin ngn stans, men vart går man om man inte ska gå till 55:an? Det blev iaf på Steves vi bra sittande till kl. 22.00 med varsit glas vitt! Underbart! <3


<3

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0