15 Maj ; Eftermiddagen, kvällen och morgonen efter

Åkte in med elva tåget till NKPG för att möta upp Emma :) Vi gick runt i alla affärer för att hitta partykläder och en massa annat. Det blev lite handlat för min del. En partytop till kvällen och ett par ljusa jeansleggings med fickor, jag är kär i dem ;)

Var i stan ett bra tag, sen bestämde vi oss för att åka ut till Hageby och kolla hur det var med de nya affärerna där. Det var jättestort verkligen! Där blev det en fika i solen. Världens väder var det! Rena sommarvärmen, skinjackan fick inta en plats under armen när vi shoppade loss. För varmt att ha den på. Det var väl upp emot 20 grader ute nästan.

En promenix fick det bli hem till Emma, Andreas och Olivia. Det var skönt :)
Världens gulligaste tjej! Hon var lite blyg för mig först, men sen när hon kom på att det var jag som kom, släppte det och hon bubblade på en massa. Hennes skratt, man kan inte låta bli att le :D

Det blev jättegod mat + vitt vin! Sen lite mer vin och cider på balkongen och en massa prat och skratt.
Vi fixade iordning oss för att dra vidare in till stan. Jag kunde ha min rosa tunna jacka, det var sjukt varmt ute även när klockan hade slagit tio.

Väl inne i stan blev det Vinkällaren, supergoda drinkar!


Sura! Asgoda!

Det blev vidare till Trappan, där var det en massa folk, trevligt! Där blev det mer drinkar och dansande, härligt!
Himla långt att gå imellan ställena i Nkpg, så jag fick ont i fötterna av skorna, men spela roll, det är fest :P

Träffade Louise ute också :)

Kvällen avslutades med en Strawberry Daiquiri på Vinkällaren. De var helt klart godkända. Men det var ju fel glas ;)



Hoppade in i en taxi strax innan tre. Supertrevlig kväll!


Vaknade vid sju av en fröken som inte kan sova, så det var bara att dra bort täcket och gå upp och leka med henne :) Men det gör inget, man blir så glad av henne.

Åkte hem vid ett tåget, somnade. Jag har nog aldrig sovit så gott i hela mitt liv ;) Haha!

När jag kom hem har jag städat i mitt bombnedslag till rum, så nu ser det helt okej ut.

Imorgon är det jobb som gäller, härligt!

TACK för en jättetrevlig kväll Emma! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0