12-14 Maj

Veckan som gått

Den 12 Maj var det jobb som vanligt. Efter jobbet mötte jag upp vickan och jobbarkompisarna. Det vankades afterwork ;) Sen kom Natta också! Hur mysigt som helst! Blev rätt länge, så jag och eric var helt slut när vi kom hem :)
Supertrevligt alla som var med!

Den 13 Maj, Kristihimelsfärd, var det röd dag också kallat ledigt från jobbet. Det var skönt faktiskt. Jag hade kanon ont o magen hela dagen, så låg och kollade på serier mestadels. Var ute en stund med pappa också, det var mys!
Magontet enligt läkaren = Helt normalt Josefine, helt normalt. Yeah right..

Den 14 Maj, fredag! Sista dagen på veckan, och det var kul på jobbet. Jag, Eric, Alle och Natta, hela gänget samlat. Härligt! På lunchen blev det en bikini för min del, den är lite stor.. Så ska se om det finns en small i NKPG på lördag :)
På kvällen kom Eric hit, mys <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0