1 och 2 Maj

1 Maj

Lördagen vaknade och och Eric upp hemma hos Alle och Natta. Det blev slappandes hela dagen, tv-spelande jag kom sist dock ;) Sen film. Myys!!

Pratade med Jenny via mic på msn, mycket trevligt :D

På kvällen slappade jag och Eric hemma hos mig med film, jag somnade som vanligt :)

Jätteskön och slapp dag!



2 Maj

Vaknade, sa hejdå till Eric och kännde mig jättekonstig i hela kroppen. Slö och hängig och snorig. Sjuk.. Usch. Så idag har jag slappat och kollat på en massa avsnitt av Gossip Girl, hade kommit en massa nya som jag unte hade sett. Känner mig lite bättre nu såhär på kvällen.

Får se hur jag känner mig i morgon bitti. Om det är bra ska jag åka och jobba. Om det är sämre ska jag jobba endå! :P

För imorgon ska jag fika med underbara Ronja! <3 Då måste jag vara frisk!

Hoppas ni mår bra <3
Xoxo / Josefine

Kommentarer
Postat av: Ronja

Neje inte vara sjuk!

2010-05-02 @ 23:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0