3 Mars

Igår var jag och jobbade som vanligt. Efter jobbet träffade jag världens bästa ronja! <3 Vi gick och fikade, såklart :P Hur mys som helst!!

Sen åkte jag hem med Eric och vi beställde resa till FJÄLLEN!!!  Fixade med pjäxor osv. Så det bär av redan nu på söndag och så stannar vi en vecka!! Det ska bli så sjukt underbart! Att bara komma iväg får allt ett tag och att bara kunna göra det och inte tänka på något är så himla härligt!!

Det blev donken mat för att fira lite, hahaha! Jag har inte ätit det på år och dar känns det som, så det var gott :)

Sen pajade min mobil, å gud vad arg jag var!! Det gick inte att ta emot samtal,  inte att ringa samtal eller att få eller skicka sms. Jag fick damp. Det är ett tecken på att jag ska byta operatör!



Så nu är jag jätteglad att vi ska iväg!!


Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0