2 Mars

Idag blev det apostlahästarna till tåget. Lämnade cykeln hemma för att det var glashalt ute. Mitt tåg skulle åkt 7.53, men jag var lite tidig så då ser jag att det kommer ett tåg. Den innan var försenat så jag hoppade på det tåget. Där var det inte lite folk. Jag plus 20 personer till stod och trängdes vid dörrarna, man kunde inte röra sig det minsta, och det blir ju inte mer plats när alla har vinterjackor+väskor med sig. Trångt och härligt! Nat.

Hur som helst kom jag fram till jobbet, och det var kul idag! Satt och gjorde andra arbetsuppgifter. Blir likadant imorgon, skitkul verkligen! Snart ska jag söka sommarjobb också, inte för att jag behöver det, men jag tyckte det var kul förra sommaren så jag ska se om jag kan få jobba där igen :)


Har min favorittröja idag, älskar den!!

Nu ska jag se klart Heroes, somnade till det igår :P Lätt hänt, jag var helt utmattad igår efter snöskottningen! Och idag har jag träningsverk i armarna, aj. Men som sagt jag behöver inte gå på gym ;)

Xoxo / Josefine

Kommentarer
Postat av: Ronja

Men gym är kul! det är INTE snöskottning ;)

2010-03-02 @ 19:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0