Vecka 22

Hej Hej, inte mycket bloggning har det blivit under denna vecka heller, har haft fullt upp! Helt otroligt :)

Men nu drar jag en samanfattning på veckan.

MÅNDAG 31/5
Jobb på dagen eller fram till tre iaf, sen var det dags för frissan. Så skönt att få bort de slitna topparna och fixa till luggen, så nu är det superbra! :D

TISDAG 1/6
Första juni, det är inte klokt vad det här året har gått snabbt! Vet inte var dagarna har tagit vägen! Men nu är det äntligen juni och sommaren har börjat på allvar!
Jobb blev det under dagen. Efter jobbet mötte jag upp Vickan och Louise <3 Det blev en sväng på stan då det blev inhandlat för min del ett par solglasögon och en partyklänning :)
Sen blev det en låång fika på Café M. Så himla mysigt!
Jättetrevlig eftermiddag/kväll hörrni <3
Hemma runt 22 ungefär, somnade som en stock när jag kom hem.

ONSDAG 2/6
Jobbet var så sjukt seegt idag! Och speciellt när man ser hur himla fint väder det är ute! Inte ett moln på himlen och jag sitter vid en dator inomhus, det är inte rätt! Var ute på lunchen iof, men det är inte alls samma sak som att ta på sig bikinin och bara njuta av det fina vädret.
Efter jobbet skulle jag hem och träffa BECCA!! :D Det var flera månader sen vi sågs senast! Så det var verkligen på tiden tyckte både hon och jag! Det blev solandes hos henne fram till klockan 19 :P Men det var varmt enda tills dess! Helt otroligt! Men så var det :P Sen lagade vi mat, mys!
Helt underbart att träffa henne! Jag blir så glad av henne!
Jag älskar dig gumman! <3

TORSDAG 3/6
Johannas födelsedag! Lillasyrran blir stor och fyller 18 år. GRATTIS GUMMAN!

Torsdagen bestod först av jobb. Glassätande på lunchen och sen möta upp Andreas och Johanna. Vi skulle gå till 55:an för att Johanna skulle få inhandla sin första cider själv :) Åh vad glad hon var när hon stolt fick visa upp sitt legg. Bara det leendet kan jag leva på i åratal! :D


Sötnosar!

Sen mötte vi upp mamma och pappa. Vi skulle äta middag på Bishop allihoppa. Det var jättemysigt! JAg åt godaste maten! Pesto Pasta (vegetariska). Så himla underbart!
Jättetrevlig dag och hoppas du hade en underbar dag min kära syster! <3
Älskar dig! <3

FREDAG 4/3
Packandes på morgonen inför våran Weekend i Eskilstuna. Sen åka in och jobba på dagen. Mötte upp Eric på rese och vi köre mit T-boda och hämtade upp Andreas och Johanna. Då blev det farandes upp till E-tuna! Äntligen var vi på väg!
När vi kom fram handlade vi lite frukost och så vidare. Vi åt sen på ngn thai-restaurang, jättegod mat som räckte för två dagar ;) På kvällen blev det ngra cider innan vi somnade bums.

LÖRDAG 5/3
Vaknade tidigt av att alla var uppe, jag var supertrött, men pallrade vig upp jag med. Det skulle vara flottrace nere vid ån, så det skulle vi gå och titta på. Det började med att fyra lag skulle bygga varsin flotte. Och det tog ju sin lilla tid så då passade jag, Johanna och Eric på att gå på stan så länge. Jag hittade en klänning som var jättefin! Blev kär direkt ;) Så även han som kallas "Gina Tricot mannen", han har bara kläder från gina och röker cigar utanför gallerian, sjukt. :P
Vi såg även Amish (stavning?) och ponnyridning och en musikkår i stan. Det var full fart med andra ord ;)
Runt ett blev det en powernap för mig och Eric, vi hade inte sovit så bra på luftmadrass resp. madrass på golvet, det var behövligt ;)
Sen blev det att titta på racet nere vid ån. Det var jättekul att se! Ngra hade satt ihop frigolitbitar och satt en tre-sits soffa på och den flöt! Helt otroligt! Men den vann inte :P
Vi gick hem sen och åt maten som blev över från fredagen. Och sen vid 4 var det dags att börja dricka lite smått ;)


NHL 2010 var valigt populärt!


Sötboll!


Fixad inför kvällen. Detta är klänningen som inhandlades i tisdags, jag älskar den! Så mysig med spets och sen är den öppen i ryggen ;)

Kvällen bestod sen av lite flängande till ngn fest där till nggn annad fest där.
Mycket trevligt! :D

SÖNDAG 6/6
Jag mådde prima när jag vaknade konstigt nog, inte bakis alls, utan helt utvilad trots uppgång vid halv 9 typ ;)
På dagen gick vi alla ner till ån och lade oss och solade i det fina vädret, helt underbart!




<3

Det packades och så vidare framåt eftermiddagen och sen var det tid för hemgång. Jag körde hela vägen hem också, så vi kom hem ordentligt ;)

Tack för en jättetrevlig helg allihoppa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0