9 Juni ; Onsdagen med Jennypenny!

Idag var det jobb igen, snart är det semester för min del! Ska bli så otroligt skönt! Denna vecka ut och sen tisdag nästa vecka, sen är det schluuut! Härligt härligt!

Sen att skatteåterbäringen börjar rulla in denna vecka är ännu mer härligt! Pengar pengar ;)

Skönt på jobbet idag, nästan så skönt att jag nästan somnade när jag satt vid datorn. Det var inte bra.. Då blev det en Espresso choc + choklad. Det var mumma! Och uppigande.

Efter jobbet kom JENNY! :D :D Åhh, jag har saknat den människan! Har inte sett så mkt sen hon åkte till Norge och jobbade. Vi gick på stan och så fikade vi och pratade en himla massa! Hon är så söt!! Har saknat hennes dåliga skämt  på jobbet, men nu fick jag höra det igen ;) Underbart!


Tack för en jättekul eftermiddag Jenny!! Får se när vi ses nästa gång igen, annars hörs vi på mic!



Snart ska jag hoppa i säng för imorgon är det jobb igen för min del, ska se om jag ska skriva en ansökan också innan.

Sov gott!

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0