8 Juni ; Tisdagen

Idag var det också jobb som gällde, idag var det en skön dag på jobbet. Härligt! Och inte så stressigt. Sista dagen i veckan som Natta jobbade på jobbet, sen ons, tors fre blir det att hälsa på henne nere på hennes andra jobb på lunchen :P

Dagen gick relativt snabbt, för att jag väntade på ngt roligt! Jag skulle nämligen fika med RONJA! :D
Vi bestämde oss för att gå till Ciccolata och ta varsin Iste special. Mums! Det är iste med limesorbet, asgott verkligen! Vi satt och pratade en massa, har inte sett henne på hela förra veckan, för vi båda har haft fullt upp, det vi hade en hel del att prata igenom :) Det var jättemysigt!

Jag vet inte vad jag skulle ta mig till utan dig Ronja! Du är så bra <3



När jag kom hem, skulle Eric hit en sväng och hämta luftmadrass, fuskisen ska ner och jobba på Sweden Rock, jag vill också.. Men på söndag möts vi upp i Malmö för då är det KISS-KONSERT!!! Förstå att jag längtar! Jag är ju uppvuxen med den, gillat dem sen jag var tre år eller nånting, så det ska bli helt underbart!

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0