21 Juni ; Bad?

Idag hade jag ställt klockan tidigt för jag ville åka till varamon och bada med Eric. Det stod att det skulle vara fint väder så jag var helt inställd på det, men när jag vaknar är de igen grått på himlen.. Inte så kul..

Så istället för att vara på en varm sandstrand är jag inne och bloggar.

Om ett tag ska vi in till stan och gå på stan en sväng. Det är det enda som går att göra när det är dåligt väder på sommaren. Shoppa ;) Ska kolla på en sommarklänning tänkte jag :)


HAR BOKAT BILJETTER TIILL TWILIGHT FÖR MIG OCH RONJA! :D


Sen senare ikväll får vi se om det blir måndagsklubben eller inte. Traffic light känns inte så lockande ;)


Nu ska jag fixa iordning mig.
Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0