16 Juni

På morgonen åt Eric och jag frukost ute på altanen, mys! Sen blev det solandes i tre timmar ungefär, innan det var dags för mig att göra mig iordning för dagen.

Åkte med till Mjölby för att säga hejdå till min älskade <3
Sen bar det in till stan.

Där mötte jag upp Vickan i trädgårdsföreningen, där det blev volleyboll i hettan! Vårat lag vann så det var härligt!

Vickan hittade ett fyrklöver som jag fick, vilket betyder tur :P


(var tvungen att ta kort på den innan jag kunde slänga iväg den :p)

Vi gick in till stan där vi åt mat på steves. Jättegod mat! Grillad kyklingfilé med klyftpotatis och tzatsiki. Mumma!




Vidare till stan för att titta runt lite i affärerna. Vi mötte upp Natta också! :D
Vickan for hem en sväng, då gick Natta och jag och fikade på cioccolata. Det var mys! Pratade en hilma massa, när vi inte jobbat tsm denna vecka. Så det ver välbehövligt!
Vickan kom och joinade oss sedan :)



Sen träffade vi Alle och co på Ågatan. Så där satt vi en stund innan vi begav oss hem.

Väldigt trevlig dag! :D

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0