13 Juni - KISS! HELT UNDERBART!

Klockan 11.42 satt jag på tåget mot Mjölby. Mötte upp Sara och en kille till som skulle med oss ner till Malmö. Ner kom vi efter ca. 5 timmar, var lite bilkö och grejer också, men fram kom vi :)

Mötte upp Eric och killarna som varit o jobbat på Sweden Rock. Satte upp tält och grejer. Sen bar det iväg mot Malmö stadion!! (trode jag iaf) Nej då skulle vi äta först, vard irriterad jag blev, ville ju gå in och ta plats :P
Men det löste sig iaf, vi hade Golden tickets så vi stod 7 meter ifrån KISS!! Helt sjukt, nu har jag sett dem live!











Helt underbart! Det var så himla bra! Detta kan jag leva på ett tag! :D :D

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0