10 Juni

Jobb idag också :)
Lunchade nere hos Natta, det var mysigt!

Efter jobbet svängde jag förbi där en stund igen och då var Emma där också, trevlans :)

Jag mötte upp Vickan efter jobbet. Vi gick först till trädgården där det blev lite vollyboll med henner ga klasskompisar, det var kul. Sen kom Hanna också :) De ville gå och äta, sen när vi sitter på en uteservering börjar det att dugga lite, personalen drar ut markisen, men den täcker inte mig och Hanna :P Men vi hade å andra sidan ingan mat som blev blöt, haha!
En sväng på stan blev det också, innan en del i gänget drog sig hemmåt. Jag, Vickan och två av hennes kompisar gick till Steves, där det blev ett glas rött! Mums! :D

Jag och Vickan ville gå till trädgårn och titta på atta fulla fjortisar som slutat nian, så det gjorde vi. Var kul det var och se alla som tror att de är mycket fullare än vad de egentligen är.

Det var dags att bege sig hemmåt, jag tog tåget hem. Träffade Jossan på tåget :) Så det blev en promenad hem på kvällen. Mysigt!

Hem kom jag runt halv 12 och stupade i säng bums!



Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0