Vecka 29

Nu har jag inte skrivit på sådär länge igen, vet inte vad det är men har inte tid att sätta mig ner och blogga längre, börjar bli för gammal kanske, hahah, nej jag vet itne, men det är mkt annat som jag tycker är viktigare att sitta vid datorn.

Men nu så tänkte jag samanfatta veckan som varit.

Tisdagen 20 Juli

På dagen så solade jag en stund, sen framåt två kom Eric och hämtade mig. Vi skulle fira att han fyllt år tillsammans med hans släktingar :)
Så kom dit, då blev det tårta och sen framåt kvällen blev det grillande :) Det var mysigt!
Kollade på film på kvällen, Reflections. Se inte den, den var helskum! Usch, mardrömmar ja tack! Då är det bra att man har en varm famn att krypa upp i när man är rädd <3
Jag älskar dig <3



Onsdagen 21 Juli

Jag hade bestämt att åka in till Linköping, fick låna bilen så det var nice :) Lyckades fickparkera! Guldstjärna till mig!
Träffade ngra personer, stötte på Becca också som kom och cyklade förbi :)

Gick sedan ner på stan och träffade Natta som var på jobbet, vi satt och pratade en bra stund, mys!

Jag hade sedan lovat mamma att handla lite saker på Biltema, så det blev en tripp dit innan jag tuffade hemåt.

Väl hemma följde jag med och hämtade Pv:n som äntligen är lagad, älskar verkligen den bilen! :D Många minnen ifrån den :)



När vi kom hem begav jag, mamma ochh pappa oss till Mjölby, hämtade upp Eric vidare mot skogssjön. Där väntade 5 km i spåret följt av bad, så himla härligt! :D

Torsdagen 22 Juli

En riktig slappardag med mamma, letade lägenheter, läste Vårlik på kvällen sen blev det att titta på Snabba Cash ;)



Fredagen 23 Juli

Dagen började med långfrukost med Mamma och Johanna, mys :)
Sen fram på dagen började det rycka i kroppen, jag ville ut och springa! Och så blev det också, sprang runt veta och ett extra varv på det. Det blir ungefär en mil :) Underbart! :D

På kvällen fick jag ryck på bostadsportalen, inga lägenheter visades och det försvann en var 10 sekund. Men sen fungerade Kalmarhem otroligt nog, så då högg jag direkt på en lägenhet! Så himla skönt! Gick från gråtandes "Jag-kmr-aldrig-hitta-ngt-boende" till "Lyckliga-gatan" på tio minuter ;)

Eric kom hit sen och delade min lycka <3



Lördagen 24 Juli

Det blev uppgång tidigt för det var dags för mig, Eric, Pappa och Mamma att åka ner till Kalmar och kolla in Linnéuniversitetet. De hade öppet hus, så det var perfekt.
Det var kul att kolla runt hur det såg ut och allting, det ska bli så himla spännande! :D

Men jobbigaste med dagen var att det regnade konstant. Verkligen spöregnade! Jag fick ryck! Men dagen var bra iaf :) Det kommer att bli kul det här! Var och kikade på lägenhetshuset där jag ska bo också, det verkar superbra!



På vägen hem somnade jag och Eric i baksätet, att det kan vara så skönt att sova i en bil ;)

Det blev film och pizza på kvällen när vi kom hem, helt matta efter allt regnande.
Jättemysig dag hörrni! <3

Söndagen 25 Juli

På morgonen hade Johanna gjort ett filmkryss till hela familjen som vi skulle lösa tyckte hon. Det var jättegulligt! Och jag vann! HA! :D

Sen fram på dagen åkte jag till min underbara Ronja! <3

Vi pratade en massa, fikade på wienerbröd och te och såg på film. Det blev Rememer Me. Den var jättebra till en början, men slutet var sämst!

Dagen var supermys tillsammans med Ronja! Jag älskar verkligen den människan!



Så, där var min vecka :)

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0