8 Juli

Idag var det inte alls fint väder. Skulle åt och badat i Lagunen med Eric och hans bror som är hemma nu, men så blev det inte. Det såg  ut som att det var regnmoln som låg över huset, men det kom aldrig ngt regn.

Så jag bestämde mig för att städa lite, det skulle jag inte gjort.. Det blev svinvarmt på övervåningen, så det blev lite städat innan solen kom fram!

Det blev iaf sol en timme ungefär så då passade jag på att få lite sol :)

Läser Vårlik av Mons Kallentoft nu så den fick följa med ut på altanen. Superbra bok!



Somnade sen i solen, skönt! Men vaknade av sen att det kom en stor vind pust och det var molning igen.. Typiskt..

Eric kom hit och hälsade på en sväng på eftermiddagen :) <3

På kvällen blev det filmtittade och filmsovande för min del ;)

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0