6 Juli ; Norrköping med Vickan ! ;D

Idag träffade jag Vickan på tåget, vi hade bestämt oss för att åka in till Norrköping och shoppa.

Det var en massa rea överallt , men jag hittade inget där, så det blev på en skitsnygg kavaj och en topp som inte var på rea ;)

Efter vi hade gått igenom alla affärer var vi rätt trötta, så vi köpte med oss jordgubbar och satte oss vid strömmen. Det var mys!


Gott!

Min pappa ringer sen och säger att det inte går ngra tåg hem för det har varit en gräsbrand utanför Kimstad, så han skulle ta en firmabil.

Jag och Vickan satt ju inte i sjön direkt så vi gick runt lite vid strömmen, vi hade ingen panik hem :)



Fina bilder vid vattnet





Vi gick ner mot stationen, men då stod tågen fortfarande still, så vi gick till Max en sväng.


Sen framåt sju tänkte vi att nu borde det väl komma ett tåg och det gjorde det ;) Så vi hade tur!

Vi sa hejdå och hon hoppade av i Linköping.

Jättemysig dag Vickan måste göras om! <3

När jag kom hem var det bara att byta om till springkläder. Jag och Becca skulle ut igen. Denna gång sprang vi runt tollstad. Det var längt men jag känner mig så bra efter jag har springit och klarat hela utan att ha stannat. 5,2 km sprang vi ;) Gött!



Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0