28 Juni

Kännde mig fortfarande lite krasslig så det blev att vara inne en stund på förmiddagen med te och disney-film. Det blev den rätt så nya "Prinsessan och Grodan" den var lite söt faktiskt ;)

Sen blev det att ligga ute på altanen och läsa, så underbart det var :)



Det var först bestämt att jag och Eric skulle med Alle och Natta till Måndagsklubben, men ingen var så pepp på det så det skulle bli en Mys/Chill/Grill/Fotbollskväll hemma hos dem istället :)

Resan till Linköping blir dubbelt så lång.. Jag glömmer min jacka i cykelkorgen på stationen hemma, och märker det när vi är framme i Linköping. Så det blir att åka tillbaka för oss. Kul jul liksom, och varmt som satan var det på tågen.. Ingen AC..
När jackan väl var med så var vi på G igen :)


Vi träffade Alle, Natta och Isabel hemma hos dem och gick tsm till Ica för att köpa grillgrejer. Sen kom Johan också och det blev grillandes, pratandes, skrattades och tittandes på fotbollen. Det var himla trevligt :D :D


(Dom har en sån grill! Men dock inte i rosa.. Det vill jag ha en :P )

Eric och jag höll på att inte komma hem sen på kvällen. Vi hade missat sista bussen till rese. Jag hade verkligen panik! Men som tur var kom det en lantisbuss och hämtade upp oss ;) Lite tur får man ha ibland.

Jättetrevlig kväll! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0