27 Juni

Kände mig lite halvsjuk när jag vaknade, så jag satte på lite te för att se om det skulle hjälpa. Det var som tur var bara gräspollen som gjorde uppror i min näsa och ögon så det var ju skönt det. För jag vill verkligen inte vara sjuk på sommaren, det är det värsta som finns!

Det blev lite solning och läsandes på dagen tills Johanna kom hem från pojkvännen sin. Då åkte hon och jag och badade en sväng i skogssjön. Det var mysigt att bara hon och jag åkte iväg :) <3 Det händer inta så ofta nu med att hon och jag hittar på saker :)


(bild från i julas)

På kvällen blev det mer te för min del. Inte så smart att bada när man är snuvig, men vad gör man när det är varmt. På med lite te och Sex and the City boxen så fixar sig allt ;)

¨

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0