19 Juli ; V-viken och springtur

Hej!

Idag bestämde Eric och jag oss för at åka till Vätterviken. Han har knappt varit där sen han var liten, så det var på tiden tyckte vi.

När vi åker hemifrån var det superfint väder. Men vi hinner knappt sätta oss i solstolarna förren det drar fram en massa moln. Det blev bad en gång iaf, måste ju bada när man är där ;) Annars blev det att läsa för både honom och mig. Kul att vi läser samma bok nu ;)

Åkte hem efter två timmar då det hade börjat blåsa också, så då var det ingen skönt alls.

Så det blev att fika hemma istället :)

Sen åkte han iväg hemåt, då kollade jag och mamma på film. The Ghostwriter  den var inte alls som jag trodde, men den var bra :)


Sen kom pappa hem och vi drog ut på en löprunda. Runt sya igen så då blev det5 km idag också, är så stolt över mig själv ;)



Nu är det dags för mig att sova, godnatt!

Xoxo / Josefine

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag saknar dina uppdateringar!!! :/

2010-08-19 @ 22:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0