16 Juli ; 1 mil på cykel och igelkott

Idag hade jag inte ngt inplanerat, skönt!

Men jag gick ändå upp tidigt och lade mig på altanen i en solstol tillsamans med Vårlik och Bandit rock på radion ;) Kan det bli bättre ;) Nope.

Jätteskön dag!

På kvällen åt jag mat med mamma och pappa innan det var dags för mig att bege mig till mjölby och till Eric. Inte med bil, inte med tåg utan med cykel skulle jag ta mig dit ;) Men det gick faktiskt! 1 mil är det, tog en halvtimme ungefär, så det var inte så blodigt :)

Väl där såg vi en igelkott, och såklart är jag framme och ska ta kort. Den var ju inte alls rädd, så kunde gå fram en bra bit.





Söt!

Vi hade myskväll jag och min älskling, men lite vin och film <3

Xoxo / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0