15 Juli ; Luncha med Pappa och Rosé på NH

Började dagen med att sola på altanen i nån timme.

Sen fixade jag iordning mig för att åka in till Norrköping och träffa pappa :)


Outfit för dagen ;)

Pappa och jag hade bestämt att äta Lunch ihop. Det blev det vanliga stället såklart Knäppingen ;) Så hilma god mat! Jag har nog inte ätigt ngt så gott! Varmrökt lax med parmesantäckt pasta, plus en massa god sallad. Underbart. Mysigt att äta mat med pappa <3



Sen blev det en sväng på stan för min del. Skulle hitta present till min kära pojkvän som fyller på lördag. Och det gjorde jag ;) Sen var det lite rea, så det blev lite handlade till mig själv också, två toppar och ett linne. Behövligt!

Åkte hem med tåget, somnade.. Vaknade till precis när jag skulle gå av, tur det annars hade jag hamnat i Tranås.. Inte lika kul.

Det blev hem och lämna av alla kassar, fixa till sig lite för att åka in till Linköping och möta upp Louise och Ronja. Vi hade bestämt att ta ett glas vin :)
Det blev Nationernas Hus för ovanlighetens skull. Där var det jättemmysigt!
Vi pratade och skrattade en himla massa.
Mys! <3



Xoxo / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0