13 Juli ; Heldag med min Blondin <3

På förmiddagen begav jag mig hemåt för att åka och träffa Ronja <3

Jag var lite tveksam till att bada när jag hörde att det mullrade bortåt Mjölby när jag skulle åka in till Linköping med tåget, men det var att hoppas på det bästa :)


Vi bestämde oss för att åka till Sandvik och bada. Där var det hur varmt som helst i vattnet! Det kändes knappt att man badade om jag ska vara ärlig ;) (såg sen i tidningen att det var 26 grader, så det är väl inte så konstigt ;)

Vi hann med att bada en gång och vi hann knappt torka innan det kom stora regnmoln.



Så vi satte oss i bilen och åt chips ;)
Sen kom regnet, och det var inte lite heller..

Lite nostalgi från förra året, då vi var i Varamon och badade sen började det åska och ha sig, då satt vi också i bilen i flera timmar och pratade och åt chips ;) Vi är knäppa.

Så där satt vi iaf. Vet inte hur länge, men länge var det ;)


Från förra året <3

Jag åkte hem framåt kvällen.

Jättemysig dag gumman! Jag älskar dig <3

När jag kom hem blev det en springtur med pappa, det blev runt sya. Är väl 5 km typ, det var härligt! Det började regna en bit in, underbart att springa i regn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0