1 Juli ; Första Juli! Helt otroligt!

Idag har varit en helt underbar dag!


Det var lite sämre väder när jag vaknade imorse så jag bestämde mig för att åka in till polisen och ta passfoto, så jag och Eric drar för hoppningsvis när som helst efter passet är klart :D
Det var världens kö när jag kom fram, fick sitta och vänta i 45 minuter, sen när det var min tur tog det ungeför 3 min sen var jag klar att gå. Sjukt!


Sen åkte jag ner till stan för att möta upp undetbara Ronja <3
Vi gick lite ärenden på stan, sen köpte vi godis. Det vankades bio. Och inte vilken bio som helst nämligen Eclipse! Guu vad vi har längtat! :D
Det var en stund kvar till bions skulle börja så vi statt i domkyrkoparken en stund innan med vårt nyinhandlade godis, nice ;)


<3

Sen äntligen var det dags för bion!
Nu blev Ronja och jag sånna som kommer sist in på raden och sitter i mitten ;) Men det var så lång kö till toaletten. Så ni som blir sura när det händer, tänk på att det kanske var läng kö till toaletten eller ngt, eller så är dom bara sena. Aja ;)

Filmen var iaf helt underbar!!!  Längtar redan till nästa film!
Läskig ibland, då blev det att hålla handen hahah ;D


Taack för en jättemysig dag Ronja! <3
Jag blir så glad av dig tjejen!



När vi skilldes åt och jag skulle hoppa på tåget hem, kommer Becca och häsar. Den fuskisen har varit i Egypten och kom hem precis ;)
Vi pratade en himla massa och sen bestämde vi att vi skulle ut och springa. Så vid halv 10 möttes vi igen vid spåret. Det var härligt! Och det gick så himlans bra också, helt otroligt efter att inte ha sprungit på år och dar ;)
På söndag springer vi igen <3
Hon tränar för lumpen, jag tänkte göra detsamma (fast inte för lumpen utan för hälsan)
Svettig springtur väntar på söndag också Becca! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0