Nyårsaftons kvällen/natten!

Det var jättemysigt  hemma hos oss på kvällen! Trerätters med familjen + Andreas och Eric.

Sen blev det tittandes på grevinnan och betjänten ;) Det var längesen nu. Det är så jäkla kul! Höll på att garva ihjäl mig! Jag brukar garva mest till det, men nu var det extremt efter några glas vin och en grogg med vodka och apple zours ;)




Mums!

Sen senare begav jag och Eric oss till station i 10 minusgrader för att ta oss till Hanna och de andra tjejerna som var i mjölby. Där var Hanna, Carro, Irma och Martina. Supertrevligt!

Senare skulle Carro in till Lkpg så vi hängde på henne, sen på tåget så får vi reda på att det är fullt med folk dit Carro skulle, så vi ringde runt lite om vart vi skulle ta vägen här näst. Det blev ut till Tannefors och till Alex och Natta på jobbet. Eftersom det inte gick några bussar blev det att ta taxi upp. Hade inte pallat att gå i kylan, burr!

Vi var där i typ 5, 10 minuter innan  klockan var 5 i tolv och det var dags att gå ut och fira nyåret!

Vi drack godaste champangen som Eric köpte när vi var i Köpenhamn!

Det blev inte så mycket kort tagna under kvällen. Men det var trevligt!

En sväng in till stan för att hälsa på Evelina innan vi satte oss på tåget hem. Väl i mjölby igen mötte vi Erics kompisar som vi festade med på Juldagen och umgicks med dem en stund innan vi begav oss hem.



Carro och jag hemma hos Hanna! Älskar dig gumman! <3

Xoxo / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0