Helgen

Filmen Snabba Cash var superbra! Fast läskig på sina ställen, så satt o höll i Eric hela tiden :P Det var mysigt!
Han köpte ngn popcornkrydda till sina popcorn, usch! Det var verkligen inte gått! Popcorn ska inte smaka sourcream and onion! De ska smaka popcorn! Inte ngn blandning mellan chips och popcorn :P

Lördagens Outfit:


På söndagen så ville Erics mormor bjuda på mat. Så jag och Eric åkte in till Mjölby och till Thai-Hoa för att äta thaimat. Det var supergott! Som alltid!
Senare på dagen, äntligen,  hämtade jag min saknade vante hos Hanna. HAde glömt den där på nyår och nu har den hittat hem igen ;) Trevligt att se henne en stund!

Tog bussen hem från lilla Mjölby. På kvällen sen satt jag och familjen och tittade på början av Johan Falk filmen på TV. Det är väl den andra som går på Tv nu eller ngt? Sjukt bra iaf! Men vi orkade inte sitta och titta på hela, skola/jobb dagen efter.

En mysig helg!

Xoxo/ Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0