7 Januari 2010; Intervju, luncha med pappa och HP

Dagen började tidigt för min del, tänkte att jag skulle börja lära mig att gå upp tidigt nu. Så ställde klockan på kvart i sju. Det blev att gå upp runt kvart över ;)

Tog det lugnt, åt frukost länge, läste tidningen, fixade iordning mig. För jag skulle nämligen på gruppintervju i Nkpg!

Det var en väldigt konstig sådan, men det gick rellativt bra hoppas jag :) Så får se hur det går.

Jag tog spårvagnen upp till pappas jobb och väntade tills han skulle gå på lunch. Under tiden satt jag och skrev ut lite högskoleprov, det behövs övas på ;)

Vi gick till knäppingen och åt mat. Sjukt gott! Nån panerad squasch av nått slag. Supergott! Vi pratade lite och så innan han skjutsade ner mig till tåget.

Satt och läste hela vägen hem. Höll på att ramla med cykeln när jag skulle hem från stationen. Shit vad snö det är ! Ska väl inte cykla då, men jag kommer ju inte fram annars ;)


Läste ut min bok när jag kom hem, det kändes skönt! Senare kom Eric hit. Vi löste lite Högskoleprov mattetal tsm, så nu fattar jag äntligen hur jag ska tänka!



Supermysig tröja :P

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0