3 Januari ; Tredje dagen på året

Nu är det tredje dagen på året.

Jag åkte med mamma, pappa och johanna ut till IKANO. Jag tog körkortsfoto på Expert och snart kommer jag känna mig som en hel människa igen när jag får mitt körkort.

Jag hittade också en shorta som jag har tittat på tidigare, den var superfin!



Kommer bli skitsnygg till svarta leggings och mina lårhöga stövlar!

På kvällen kom Eric hit. Han, mamma och pappa bytte julklappar med varandra. Det tyckte jag var gulligt :)

Jag låg och läste en massa på kvällen sen innan jag skulle sova. Jag vill att boken ska ta slut snart så jag kan börja på Twilight!

Xoxo / Josefine

Kommentarer
Postat av: Ronja

Den var superduperfiiin!

2010-01-04 @ 23:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0