20-24 Januari

Veckan som gått. Jag har inte haft tid att sitta vid datorn helt enkelt, som vanligt :P

20 Januari

Jobb som vanligt på dagen. Vet inte riktig vad jag gjorde mer den dagen. Haha sicket minne man har.

21 Januari

Jobb på dagen. Efter jobbet gick jag till stats bibblan en sväng och övade ltie till Högskoleprovet. Jag åkte sedan till Lambohov ut till Louise för att hämta New Moon. Var där en stud och pratade. Det var trevligt! Det blev lite kort, men jag mådde inte så bra, så ville åka hem så fort som möjligt. Tog en tidig buss ifall att den skulle vara sent. Den skulle vara framme 03, jag var framme 59. Great! Väntade på tåget i en halvtimme. Visst det gjorde ingenting, hade ju min nya bok att läsa ;) Tåget kommer inrullandes. Jag ser min handledare från mitt sommarjobb i augusti. Det var kul!

Får sitta på tåget till 56 innan vi rullar iväg. Så jävla jobbigt!

22 Januari

Äntligen fredag!



Jobbade fram till lunchen sen fick jag tid hos VC, men de visste inte hellar vad som var felet. Stört. De kan verkligen  ingenting.

På kvällen kollade jag på TV med mamma och pappa. Orkade inte åka iväg ngnstans.

23 Januari

Jag och Ronja hade bestämt att ses. Så jag åkte in med tåget kl 12, och vidare upp till henne. Det var lika trevligt som alltid. Vi pratade en massa, planerade en 18 års fest, bakade kladdkaka, såg på film och skrattade. Haha. Det är alltid lika trevlig att träffa denna underbara människa!



När jag kom hem träffade jag Eric <3 Har inte sett honom på hela veckan, så det var behövligt. Vi tittade på film och myste. Jag älskar dig.

24 Januari

En lugn dag tsm med pojkvännen och familjen. Kollade på två Johan Falk filmer, haha. Jag har blivit fast i dem! Så sjukt bra! Men nu är det inte så många kvar att se, vilket är lite tråkigt. Men men.

En lugn och skön vecka!
hoppas att ni  har haft det bra!

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0