19 Januari ; Kallt!

Jag tog mig nätt och jämt till stationen i morse. Det är hopplöst att cykla när det är moddigt och snön håller på att smälta! Det går inte att ta sig fram hjulen bara glider åt var sitt håll. Höll på att ramla ett antal gången innan jag till slut kom fram. Trodde inte att jag skulle hinna till tåget för jag cyklat så långsamt, men det gjorde jag. Trodde jag ja..

När jag kommer fram så står det att tåget är inställt och jag får vänta på nästa pendeltåg! WTF? Så jag får stå/sitta och frysa i 20 minuter. Inte bra alls nu när jag precis blivit frisker.. När jag väl kommer fram till stan med tåget, sätter jag mig på bussen i hopp om att jag inte ska komma så mkt försent till jobbet. Men där hade jag fel. Då ska de hålla på och byta busschauför först. Då var jag inte alls glad. Jag var så irriterad!
Så jag kom sent till jobbet, men det var ju inte mitt fel.

Sen kände jag att jag börjar att bli sjuk igen. Tack vare nog att jag fick vänta ute i morse. Så det var bara att ta bafusin mot halsen och dricka en massa vatten på jobbet!

Dagens mest irriterande: Telenor ringer fyra gånger om dagen! Jag vill inte prata med dem om att förlänga mitt abonemang. Jag ska BYTA! Så sluta ring :P




Nu ringde min älskling <3

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0