18 Januari

ÄNTLIGEN KÄNNER JAG MIG SOM EN HEL MÄNNISKA IGEN!

Jag var och hämtade mitt körkort på posten på morgonen innan jobbet. Skönt! Slipper att köra på passet. Men jag saknar mitt gammla, buhu.. Men så är det. Jag behöver ju inte ha det så länge, bara till 2020! Nej nu ska vi inte vara sånna, haha. Skönt att ha det iaf!



Tåget kom som det skulle! :O Förvånad! Endast 3 min sent. Kom till jobbet. Mys att träffa Evelina igen! Har saknat den människan! Hon gör mig så gla'! Och Jenny med sina dåliga skämt :P


Det är nog ngt fel på mig. För ungefär en timme efter jag ätit får jag ont i magen. Det är så i ungefär i en timme, sen övergår det i huvudvärk, för att fortsätta göra ont i magen igen. Helskumt! Borde kolla upp det, men vad kan Vårdcentralen liksom?`Ingenting.

Nu måste ni berömma mig! När jag kom hem igår efter jobbet, lagade jag mat till mig själv och gjorde matlådor till jobbet. Sen satte jag mig vid datorn utan att kolla Facebook, blogga eller ngt annat, utan satte mig och pluggade på ord till högskoleprovet! I typ 2 timmar! Fan vad jag var stolt över mig själv!



Dagens Outfit:

Bytte sen till svarta leggings ist:P

Sen kollade jag och min lilla familj klart på Johan Falk filmen! Superbra! Men jag tyckte nog att G.S.I var bättre, får se hur det är på söndag :p

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0