16 Januari

Idag har jag hunnit med:

Städa hela mitt rum
Duschat
Fixat med hårinpackning
Ansiktskrubb + ansiktsmask

Skönt med ett litet hemmaspa ibland :P

Nu ska jag fixa iordning mig, för ikväll ska jag och Eric på bio! Det är Snabba Cash som står på schemat! Det ska bli sjukt kul! Men vi tar nog bilen in, för tågen har inte gått som de ska under veckan som gått. Alla tåg har varit inställda och ersätta med buss i nästan alla fall. Ibland 2 timmar sena.. Så nej, det blir bil in till stan ikväll!



Ska försöka åka förbi Louise och hämta/byta bok, ska läsa New Moon nu! Så sjukt mycket bättre än filmerna, men så är det väl jämt.

Ska försöka öva lite på Högskoleprovet idag också och läsa ut boken.

Bäst jag sätter igång!

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0