11-15 Januari

Denna vecka har det inte blivit någon blogging alls överhuvudtaget och anledningen till detta är för att jag inte orkat sitta vid datorn. Har varit sjuk mesta delen av veckan som gått. Så tänkte resumera ihop veckan som varit.

Måndag 11 Januari

Inget jobb inplanerat, skönt! Orkar inte med det än. Jag var ute och gick en sväng på dagen. Men det fick bli en liten sväng. Det var så sjukt kallt! Men jag tog lite kort iaf, så promenaden skulle gå lite fortare. Och vad fint det är ute nu med all snö som ligger på backen och i träden. Underbart!












FIINT!

Tisdag 12 Januari

Åkte in till stan till halv 11. Skulle möta upp Ronja och Louise vid 11. Jag gick runt och tittade lite på stan efter plånbok + jacka, men hittade inget spec.
När jag mötte upp tjejerna gick vi och fikade. Vart? På Café M såklart! Där satt vi och pratade och skrattade i ungefär 3 timmar. Sen gick Ronjas P-tid ut. Jag och Louise satt kvar till halv 5 :P Vet inte vad som gjorde det, men tiden gick så sjukt snabbt! Det var hur mysigt som helst att träffa er! <3

När jag var nere på resecentrum var det kaos. SJs tåg gick inte som de skulle, regionaltågen kom inte överhuvudtaget och pendeltågen strulade. Vilket resulterade i att det var så trångt att man knappt kunde röra sig inne i bussväntsalen. Usch och fy! Busstidtabellen på vägen hade fått fnatt för inga bussnummer stämde med destionationen. Rörigt var det. Så L hoppade på första bästa 2:a hon såg. Och jah väntade på mitt tåg som kanske skulle komma. Det slutate med att det kom två tåg samtidigt mot Mjölby-hållet. Så jag hoppade på ett.

Väl hemma sen mådde jag inte bra alls. Jag låg och pratade med Eric i telefonen, då jag bara känner hur det svartnar för ögonen och jag håller på att svimma! Vad läskigt det var!

Onsdag 13 Januari

Hemma från jobbet. Så fort jag reser mig upp känns det som att jag ska svimma. Huvudvärken försvinner inte med huvudvärkstabletter, så det blir att ligga still och läsa. Twilight. Superbra!

Eric kom och hälsade på mig sen för att pyssla om mig, så han kom med vatten och filt när jag bad om det. Han är för underbar! <3 Vi tittade på Björnbröder. Gullig liten film.

Torsdag 14 Januari

Hemma från jobbet. Huvudvärken vill inte försvinna, yrsel osv. Blä! Så det var bara att ta det lugnt och läsa. Så jag är nästan klar med boken nu.


Massor med små fåglar i vårat träd.

Fredag 15 Januari

Hemma från jobbet. Sov en himla massa på dagen, somnade ifrån min bok när jag läste. Tittade på Twilight/New Moon filmerna  på dagen.
Orkade inte göra så mycket annat.

På kvällen blev det tacos tsm med På spåret och Skavlan :P Har alltid trott att det heter Skvalan, men nej nej. Skavlan, vad är det för namn egentligen ;)

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0