1 Januari 2010; Helt stört att det är 2010 nu.

Hello hello!

Nu är det år 2010, fasen vad tiden gick snabbt efter studenten. Trodde inte att det skulle gå så snabbt och vad roligt det har varit! Har jobbat rätt så mycket, hunnit träffa kompisar mer nu än när jag gick i skolan. Har träffat nya kompisar genom jobbet. Evelina helt underbar tjej, lika i det mesta, men det sitter väl i hårfärgen ;)

Har varit och tränat en grymt jobbit pass på World Class med Jenny, men shit va kul vi hade! Det kommer jag inte att glömma!

Och det har inte bara hänt saker under hösten utan det hände en massa oförglömliga saker under resten av året som gått också!

Här kommer bilder från året 2009

Ronjas och mitt projektarbete blev klart




Rapportskrivning



Det tränades inför balen!



ALLA HJÄRTANS DAG
Eric och jag var och tittade på hockey i Cloetta center. Hans första match.







27 Mars; 1 år <3
Då vi var och åkte skidor i Kisa, vilket slutade med att sitta en kväll på akuten efter att jag hade ramlat.








PÅSKLOVET ; Fjällen med Erics familj





SÅKLART EN MASSA FIKANDES MED BÄSTISEN!




(Dock inte från 09, men älskar den här bilden!)

OLIVIA DÖPTES!



MAMMA, PAPPA OCH JAG VAR PÅ BADHOTELLET I TRANÅS!
Det var skitmysigt och otroligt avslappnanade. Kom ihåg att det var precis efter att jag hade skrivit kursprovet i Fysik B, då kunde man verkligen slappna av! Både Yoga och massage! UNDERBART!



6 Juni; BALEN!




Jag längst fram i rosa, såklart!

STUDENTEN!!!!!
Helt underbar dag! Champangefrukosten som blev inomhus för att det regnade, men endå utomhus för "polisen skulle komma" men det hända aldrig ;) Det blev snabb champangedrikande där ;)








Har nog aldrig tjutit så mycket som till sista låten på flaket. Time To say goodbye. Det var så vacker, jag och Ronja stod och kramade varandra och grät. Så vackert!



JAG SOMMARJOBBADE PÅ SAAB
Det var jätteroligt!



Shopping med Syrran



BAAD MED RONJA I BERG OCH VARAMON









Sen började det regna och ha sig så då satt vi i Ronjas bil och pratade och åt chips i typ tre timmar, hahah, knäppa är vi. Men det var hur mysigt som helst!



MASSVIS MED SOLTIMMAR SPENDERADES PÅ MIN ALTAN



VAR PÅ MÅNDAGSKLUBBEN MED CARRO



EMMA OCH ANDREAS FLYTTADE TILL STÖRRE LÄGENHET
- JAG EXTRAKNÄCKTE SOM BARNVAKT ;)



RONJA OCH LOUISE KOM TILL MIG
- DET DELADES PÅ EN BOX ROSÉVIN BLANDAT MED FANTA!


Hur trevlig som helst!

JAG OCH RONJA BESTÄLLDE RESA TILL KRETA!



SKÄNNINGEMARKEN, SÅKLART!



JAG OCH ERIC ÅKTE TILL ÖLAND! NO. 1
- FIRADE HANS 20-ÅRS DAG!





Åkte och käkade på restaurang i Borgholm på kvällen den 17 juli!


Min snygging!

JAG OCH RONJA PLANERADE VÅR KRETA-RESA



JAG FYLLDE 19!







JAG OCH RONJA ÅKTE TILL KRETA!!
- ÅHH, SÅ UNDERBART DET VAR!










Godaste drinken! Strawberry Daiquiri!


Vill vara sådär brun igen!!

JAG OCH ERIC ÅKTE TILL ÖLAND! NO. 2
-Denna gång till mitt barndomsställe tsm med Farmor, där har jag tillbringat varje sommar i mitt liv!
Det var helt underbart!













Jag var sjuk typ en månad sen när vi kom hem.. Inte så kul..

Sen började jag att få jobba nästan varje dag, härligt!

Jag och Eric hade haft en helt underbar sommar!



JAG ÅKTE TILL ULLARED MED JENNY OCH MAMMA!



JAG OCH ERIC ÅKTE TILL POLEN MED JOBBET!





LITE BLANDADE FESTBILDER UNDER ÅRET!













JAG OCH SYRRAN VAR PÅ TAKIDA KONSERT!





JAG OCH ERIC ÅKTE TILL VÄXJÖ PÅ JOBB!



JAG LÄRDE KÄNNA DEN HÄR UNDERBARA BRUDEN!



FIRADE EN MYSIG JUL MED FAMILJEN OCH FARMOR!



VAR I MALMÖ/KÖPENHAMN!



SEN VAR DET NYÅR!
- DÅ MAN INTE KAN PLANERA NÅGÅT UTAN DET LÖSER SIG DAGEN INNAN ELLER SAMMA DAG, MEN DET BLEV LYCKAT TILL SLUT!



Detta blev ett mycket långt inlägg, men det har som sagt varit ett händelserikt år och jag har haft det hur bra som helst.

Hoppas att år 2010 kommer bli minst lika kul!

Gott nytt år på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0