Nu sitter jag här och panikar..

Imorgon gäller det.. Då är det tenta som står på schemat, sen tentafest/45-års fest :D

MEN FÖRST ÄR DET TENTA...

Sen är det FEEEEST!! :D

Men först är det tenta..

Så går tankarna i mitt huvud just nu. Det kommer gå bra det här, det måste gå bra :) Klarade det ju nästan förra gången, två poäng ifrån. Pga slarvfel.. Typiskt mig. r+r är inte r^2 men när man är stressad så kan allt hända.

Känner mig mer förebredd denna gång :) Bara att jag har så jäkla svårt att sova på natten innan tenta, det går liksom bara inte.. Vaknar flera gånger och måste tänka ut något tal i huvudet. Så naj, jag slappnar inte av när jag sover, så tänkte gå och sova nu. Så jag har lite tid på mig att somna.

Att Eric är ute gör ju inte saken bättre, väcks om han kommer hem när jag somnat, så om jag sover är det soffan som gäller för honom ;) Hahahahha!



Tentapaniken försvann för en stund när jag pratade i telefon med Vickan i en timma ;) Det var mys och välbehövligt! <3 Jag saknar dig



Sitter här och myser med julmusik, första ggn jag verkligen lyssnar på julmusik här nere, stört :P

Mycket snö här hos oss i lilla Kalmar nu :)





Det går inte att komma ut på balkongen :p










Det är mysigt med snön när man är innomhus, men den är hopplös när man ska ta sig någonstans.
Har varit nere i hamnen mycket nu när det har kommit så mycket snö, det tar ju nästan en halvtimme på cykel att ta sig dit! Helt sjukt, brukar ta en kvart :)


Åhh om 5 dagar är jag hemma i Mantorp, guud vad jag längtar! Längtar något otroligt efter min familj och mina vänner <3

Aja, nu ska jag sova, eller försöka sova.

Godnatt på er och trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0