Förra helgen var det..

Förra helgen var det inflyttningsfest hos Carin :)


<3




<3

Det blev springandes i korridorerna upp och ner, sen kom det fel folk som ingen kännde, lampor gick sönder öl spildes på golv. Men annars var det kul :)

Jag kännde mig inte så kry, tror jag hade feber :S helt varm så fort jag drack ur min cider, så det blev bara två :P Nån ny julcider med äpple och kanel-smak, den var goood!

Jag fick skjuts enda hem, av Sofies bror + familj som var och hälsade på, så jag slapp gå från stan. Skönt!

Väl hemma blev det knäckemackor, vatten och Sex and the city för att krya på mig :) Det väntade en låång vecka med plugg... Omtenta i fysik, låter det lockande? Nej, trodde inte det :P

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0