Vecka 30

Nu har jag inte bloggat på väldigt länge, väldigt väldigt länge, men det har varit så mycket :)

Måndag 26 Juli

Sprungit milen men pappa och johanna på förmiddagen, härligt!
På kvällen kom Eric till mig <3

Tisdag 27 Juli

Jättesolig dag, då blev det att sola och läsa en massa, Midvinterblod. Superbra bok! Den går inte att lägga ifrån sig ;)

Onsdag 28 Juli

Det var ännu en solig dag och slappar dag, härligt! Så det blev att läsa en massa, så mkt att jag läsate ut Midvinterblod ;) Två dagar tog det :P
På  kvällen kom Eric till mig, vi sprang till spåret och två varv sen hem ;) Hade bara sagt ett varv till honom, så han var inte så glad på mig när vi sprang två ;) Men det var kul!

Torsdag 29 Juli

Idag var jag och familjen på Johanna Marken i Ödeshög (tror jag att det är), det var jättemysigt! Det duggade lite, men det var bara på med regnjackan ;)

Sen fyllde Andreas 20, grattis! :)
Så Johanna, mamma och pappa skulle dit, så jag hade filmkväll hemma själv, mys ;)

Fredag 30 Juli och Lördag 31 juli

Idag var jag och familjen bjudna till Emma, Andreas och Olivia på fika :) Så det bar iväg till Norrköping på dagen. Vi fikade och pratade en massa, mys!

Jag och Emma hade bestämt att jag skulle sova kvar, så så blev det :) Vi beställde hem kina-mat som vi satt och mumsade på ;) Sen när det lilla busfröt hade somnat blev det lite lugn och ro, så då blev det film :)

Somnade vid ett ungefär, sen kl 4 är det en liten dam som inte vill sova.. Så jag vaknar och kan inte somna om. Sen kl 6 tycker Olivia att det är dags att gå upp ;) Great! Inte mycket sömn för min del :)


Sötnos!! :) <3

Så det blev att titta på barnprogramen och det var igång att börja leka igen :) Vi var ute och körde med trehjuling och ute och lekte i sandlådan och byggde sandkakor.
Kl 14, somnade hon och även jag Emma och Andreas i soffan av utmattning ;)

Nästan två timmar senare var det upp igen och börja leka med henne ;) Krävande liten tjej, men så underbar!

Vi gick en sväng till Hageby centrum och gick lite i affärer, sen framåt sju tiden var det hemgång för min del :)

Jag åkte inte hem direkt utan åkte en sväng till Hanna i Mjölby, vi spelade lite yatzy och tittade på MrBean, mys!



Sen när jag var påväg hem ringen Natta och säger att det är fest hemma i mantorp, så det var hem och byta om till partykläningen och dra i sig ngra shots så var man på G!

Så lite cider blev det och lite folk och lite dans.
Jag, Eric, Natta och Alle gick vid 3 tiden hem till mig för lite efterfest, men det blev att killarna åt varsin smörgås och mjölk och vi tjejer åt chips ;) Sen efter fyra gick de hem.
Somnade inte förns 6 typ, så var uppe i 24 timmar, det är inte ofta det händer ;)



Söndag 1 augusti

Söndagen blev en slappardag med älskling <3


Kommentarer
Postat av: Ronja

På söndagen träffade du ju mig meeeeed!!!!! ;) <3

2010-08-22 @ 19:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0