Tisdag 17 augusti

Idag skulle jag träffa Vickan :)
Vi möttes på rese för att sen åka ut till IKEA och ikano, det var mys att gå där och titta på grejer som man behövde.

Vi var inne en sväng på Maxi och en sväng på fyra tassar. Det var kul att titta på kaninerna och ödlorna, men inte lika kul att inte andas, så vi gick vidare till fiskarna som inte lever i höet ;)

 En Hitta Nemo-fisk ;)

Det var jättemys att ses idag Vickan :) Vi får höras en himla massa när jag flyttat till Kalmar, för jag kommer sakna dig <3
Kul att du ska köpa en lägenhet gumman, det är coolt tycker jag. Hoppas det går bra i lägenhetsletandet! :D


<3<3<3



Sen träffade jag Natalie. Det blev att äta på Ciccolata. Vi tog kyklingsalladen. Det var svingott! Mums! :)
Där satt vi och pratade om allt möjligt, jättemys. Sen rätt vad det är så swichar något förbi utanför fönstret, då är det City-loppet som pågår :) Då gick vi ut och kollade på cyklisterna när de cyklade, men när vi hade sett samma person cykla runt runt var det inte lika kul längre ;)

Det var en timme kvar tills mitt tåg skulle gå så vi gick uppåt mot trädgårdföreningen och satte oss där en stund :) Mys!

Jag kommer sakna dig Natalie :) Vi som precis hade funnit varandra ska bo 4 timmar ifrån varandra, men hur är det vi sa : EN gång vänner ALLTID vänner <3




<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0