Måndag 16 augusti

Idag träffade jag Ronja på stan. Vi fikade på Ciccolata. Det var jättemys som det alltid är när man är med henne! Hon är så underbar den människan så det finns inte ord för det. Det finns inte ord för hur mycket den människan betyder för mig. Tack för att du finns Ronja <3
Jag är så glad att vi träffades första nollningen i ettan på gymnasiet, trotts att det bara har gått 4 år sedan dess känns det som att vi har kännt varandra hela livet.

När vi träffades visste jag att det skulle bli början på en livslång vänskap <3

Jag älskar dig något otroligt!

Jag kommer sakna dig jättemycket när jag flyttar till Kalmar, men vi kommer att klara det! <3


Bland de första gångerna vi träffades


Det var jättemysigt att fika i måndags. Och det var ingen "Hejdå-fika" något sånt finns inte i min värld. Det kommer bli många mer fikor. Ända tills vi är 100 år gamla det kan jag garantera!

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0