Helgen

På kvällen när jag och Eric kom hem från Öland orkade vi inte göra ngt alls, det blev film mys med famljen, så himla skönt!

På lördagen var det städning av bil som gällde för min del. Vi hade lånat bil från min morbror, så tacken var att jag skulle tvätta den innan vi lämnade tillbaka den. Den bilen har nog aldrig varit renare nu när jag tvättat den. Vi kan lämna det så :)

Sen skrubbade jag rent mina skor från Sonisphere, det tog ett tag, men nu är de vita igen :D Trodde inte att det skulle gå :)


Sen packade jag och mamma en himla massa inför flytten ner till Kalmar, skönt att ha det gjort :)


På kvällen träffade jag Martina och taggade för utgång :)



Trevligt hade vi!

Söndagen var inte lika trevlig, en så kallad bakisdag. Då blev det film för hela slanten. Skönt!

Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0