20 augusti; Flyttdagen

Upp tidigt, kunde inte sova ordentligt.

Det blev att packa in alla grejer i en stor släpkärra, trodde inte allt skulle få plats men det fick det :) som tur var.
Vi började rulla neråt Kalmar och det var kanon-väder när vi kom fram! Kunde inte fått bättre väder! :)

Började med att flytta in alla grejer.



Mamma och pappa hjälper till



På fredagen fick vi in alla grejer i lägenheten.. Vi somnade bums när vi gick o la oss på kvällen.

Lördagen 21 augusti

Packade upp ännu lite mer, fick upp kläder i garderoberna och allt porslin och grejer. Sen begav vi oss till IKEA och Hemtex för att köpa det sista. Handlade en massa som man inte kunnat handla innan man visste hur det skulle se ut.



Lite jordgubbar och glass :)

Söndag 22 augusti

Såhär blev resultatet





















Så här bor jag nu :)

När mamma och pappa begav sig hemmåt bestämde jag mig för att utforska stan :) Jag försökte hitta till skolan, men irrade runt överallt och ingenstans i två timmar, sen hittade jag skolan, men sen att ta sig hem igen var inte det lättaste ;)

Sen ringde Eric mig och sa att han var hemma i Sverige efter en Iron Maiden konsert i Valencia. Han kommer till mog och bor här sen tills han hittar ngt eget eller vi ngt ihop.

Och nu har han kommit hit, så nu ska vi mysa lite.

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0