18-19 augusti

Onsdag 18 augusti

Packade en massa och sen åkte jag och mamma till Mjölby för att hämta min cykel som de servat på cykelverkstaden. Åkte ner till ICA och handlade, då satt Hanna i kassan <3 Vi han med och prata lite, svårt när man sitter i kassan.

Jag cyklade hem med cykleln 1,3 mil, nice ;)

Torsdag 19 augusti

Gick upp kl 8 för att hinna med att packa allting, för kl 1 skulle Emma, Andreas och Olivia komma och fika hos oss och då skulle jag hinna baka en kladdkaka innan, men det han jag med ;)
Det var mys att de kom förbi en sväng innan jag åker ner. Vi han prata om en massa saker och att de ska komma och hälsa på mig nere i Kalmar när vi båda kan :)

Jag kan inte fatta att jag ska göra det, det har fortfarande inte gått in i min hjärna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0