Veckan som gått :)

Hello!

Har inte bloggat under veckan så tänkte berätta om den nu.

MÅNDAG 19 April

Jobb hela dagen, sen kom Natta och hälsade på. Efter jobbet gick jag med henne och Emma på stan. Skulle inte handla ngt egentligen, men det blev en rosa kort jacka nu till våren! Så himla fiiin!
Sen blev kl. halv 6 då var det dags att gå till till tandläkaren. Det var nu tre år sen jag tog bort den. Så det var  sista kollen. Oah allt såg bra ut. Fick se hur jag såg ut när jag satte in den, så himla liten!! Men det var kul.

TISDAG 20 April

Jobb hela dagen. Lyssnat på Nordkoreanskt telefonsex :O Kännde nog att det var fel nummer som jag kom till.. Jäkla skumt alltså! Det kommer vi aldrig glömma på jobbet. :P Men fan vad kul vi hade åt det, haha!!
Kom hem och nördade serien V. Så himla bra!! Kan inte sluta kolla på det. Förra året tittade jag på den gamla versionen på TV och blev fast redan då.

ONSDAG 21 April

Jobb på dagen och idag var Eric och jobbade också <3 När jag kom hem blev det lite mer tittandes på V :P Sen minns jag inte mer vad jag gjorde. Skumt att jag inte minns, men men.

TORDAG 22 April

Jobbade som vanligt. Idag var också Natta på jobbet! Hon gör en glad :D Då går dagen så himla fort! På kvällen sen blev det tittandes på Bella&Tyra show. Det är så kul! Men vilka är Glamorama tjejerna? :O Inte en aning, men kul var det som alltid ;)

FREDAG 23 April

Idag är det fredag!!
Jobb såklart på dagen. Och Jenny kom och hälsade på!!! :D Trevlans! Har inte sett henne på jättelänge nu när hon jobbar i Norge. Så det var trevligt!

På kvällen åkte jag till Eric för att ha myskväll <3 Det blev film och rosévin, mysmys <3

LÖRDAG 24 April

Vi försökte komma på ngt att göra, så det blev en sväng till ikano. Eric hittade skor som han lade undan i stan till söndag. Jag köpte underkläder och bikini. Så sjukt fin! Vill att det ska bli sommar nu så jag kan annvända den ;)

Åkte hem och åt och fixade iordning oss för kvällen. Det var grill och chill i valla som var på g. Vi mötte upp Vickan i GA. Linköping och vidare mot Valla, där det var grillandes. Vi kom lite senare, så det blev inget grillande för oss :P Vickan och jag lekte i lekparken där, kännde oss som småbarn. Men kul hade vi!  HAHHAHAH! :D :D :D




<3


<3

Det blev vidare in till stan sen när det var kallt. In på Seven eleven först. Haha och jäklar vad det blev snabbt ut när eric tappade sin öl i backen så den gick sönder. Hahah, garvade så mkt att jag inte visste var jag skulle ta vägen :D

55:an var planen, inget dansande igår med andra ord. Men vi hade trevligt endå!

Tack för en supertrevlig kväll, Vickan och Louise! Ni är underbara <3 Nästa vecka är vi påt igen ;)

SÖNDAG 25 April

Sov hemma hos Eric, vaknade skapligt och vi begav oss in till staden igen för att handla skor. Det blev ett par snygga skor till pojken :) Sen på tåget träffade jag Hanna :) Har inte sett henne sen nyår tror jag :O Helt sjukt! Måste ses snart gumman <3

Idag har jag städat och fått en massa saker från mamma som varit i ullared, nice :)


Långt inlägg känner jag :)

Imorgon ska jag träffa Ronja! <3 Har inte setts denna vecka, skandal! Men vi har jobbat på var sitt håll, så det är välbehövligt att se henne imorgon, saknar henne!

Det blir också afterwork, ev träffa Natta, träffa Becca, VALBORG :D och utgång 1 maj. Ska bli sjukt trevlig vecka som kommer! Och självklart blir det jobba en massa också. LÖN i veckan sitter inte heller fel ;)

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0