Nu ska jag börja...

Nu ska jag börja blogga lite smått igen tänkte jag.

Har inte bloggat på nästan en och en halv månad nu. Det har hänt så väldigt mycket att jag inte haft lust eller ork att skriva.


Innan mitt uppehåll var jag i  fjällen med min underbara pojkvän Eric. Det var jättemysigt! Tidiga mornar med mycket skidåkning på dagen, film och mys på kvällarna. Underbart! Jag älskar dig <3







I lördags 10/4 var högskoleprovet.
På kvällen sen var jag i stan och träffade Ronja. Vi satt på nya 55:an och drack cider/drinkar. Supermys! <3 Tack för att du finns Ronja.

Är nybliven teliakunnd nu. Inget mera telenor med andra ord. Skönt!

Ska snart kolla på Desperate Housewives som börjar snart.

Blev ett litet inlägg, men ett inlägg iaf.
Hoppas ni har det bra.

Puss och kram  / Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0