Gårdagen

Gårdagen var jättetrevlig!

Mat, prat och skratt med släkten i Mantorp. Lilla Olivia har börjat gå och gud så söt hon är! Gick runt till alla och ville bli uppburen i allas famnar. Och rätt var det var hade hon gett sig iväg på upptäktsfärd, så det gäller att hålla koll. Sötaste bebisen, men hon är väl snart ingen bebis längre :)
Jag och Kusinerna satt och pratade tsm med rosévin fram till tre på natten. Sjukt mysigt! Känns som att jag börjar "växa ikapp" dem lite nu, så det känns inte att det är så många år imellan oss nu.

Emma och jag ska köra en heldag med shopping och utgång snart! Ska bli jätteroligt! Längtar redan :D


Imorgon blir det jobb och tandläkaren. Ska jobba över en stund om jag får också. Får se hur det blir.

Nu är det sängen som gäller för mig, eller jag ska läsa lite först :P Vill bli klar med boken.


Sov gott!
/ Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0