27 April; Jobb och Fika!

Idag var det jobb som gällde också. Härligt! Det var tänkt att jag och Natta skulle åkt och tränat efter jobbet, men vi båda kännde oss lite halv krassliga, så vi bestämda att Beach 2010 får vänta till nästa vecka ;) Då jävlar! :D

Emma smsade mitt på dagen och frågade om vi kunde ta en fika efter jag slutat jobba. Så det blev fika isf för träning. Det var jättemysigt! <3 Pratade en himla massa om allt. Sen planerade vi inför vår heldag den 15 maj! Fasen vad det ska bli roligt, längtar redan! Shopping och utgång! Kan det bli bättre, nej :)

Körde på jeansjacka för första ggn i år,det var jätteskönt att slippa den varma skinnjackan nu när det var så varmt idag, så det är definitivt tid för den att komma fram ur garderoben! Kännde mig också lite vårig/sommrig när shortsen åkte på idag också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0