26 April ; Jobb och fika!

Måndag och segt som vanligt på jobbet.. Usch, men det är kul att Natta och Eric finns där så man kan fördriva tiden, så dagen går lite fortare. Ni är så bra :)

Dagen gick långsamt, bara väntade till att jag skulle träffa Ronja! Över en vecka sen vi sågs, skandal! :P

Det blev en hem snabbis efter jobbet att fixa med matlåda och så till tisdagen, det blev tacos :)
Sen åkte jag in till stan igen för att träffa Ronja. Jädrar vad varmt det var att cykla! 17 grader, helt underbart!

Jättemysig fika på Café M!! <3 Jag blir så himla glad när jag träffar den människan så det är inte klokt! Önskar att vi träffades varje dag som förr! Jag älskar dig gumman.
När jag kom hem sen på kvällen var jag helt torr i halsen för vi hade babblat/pratat så mkt, att jag inte kunde få fram ett ord :P Så det var bara att dricka vatten och gå och lägga sig :)

Xoxo / Josefine <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0