Ska snart..

..ta och sova, men tänkte skriva av mig lite först. Nu har jag iaf bestämt mig, tror jag.. För att inte köra Högskoleprovet. Jag vill vara riktigt förberedd när jag ska göra det igen, för det vara jag verkligen inte förre gången. Då var jag så nervös för hur det skulle vara och trodde inte att det skulle vara så svårt, men ack vad fel jag hade. Så nu har jag bestämt såhär : Jag gör det i vår, då har jag pluggat på massor ord (inte för jag vet hur man göra det), läst engelskaböcker och artiklar, och tränat på att läsa snabbt både på engelska och svenska. Mattedelen måste jag bara komma på knepet hur det är man ska tänka för ibland fattar jag, men jag vill inte sitta där på provet och inte fatta ngt av det. Så, nu har jag iaf bestämt mig. (Tror jag.. Märks det att jag har beslutsångest?) Sista anmälningsdagen imorgon.

Nu har jag svamlat klart.

Har precis kollat klart på Gossip Girl, håller på att titta igenom säsong 1. Det var ett tag sen :) Det är så bra! Älskar kläderna de har, då får man insperation, det är alltid possitivt!



Har lagt in ny musik i min iPod, så det ska lyssnas på imorgon på tåget till jobbet. Det ska bli härligt. Borde kanske rensa den på musik jag inte lyssnar på. Aja, det är ett senare projekt :)

Nu ska jag stänga av här och lägga mig och läsa. Jag har kommit fram till att jag sover bättre om jag läser inna jag somnar. Så det ska jag göra i forts. också! För vem vill inte vakna utvilad?

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0