Sitter här..

.. men en stoor tova i håret. Då blir jag ledsen. Måste gå till frissan snart, men ska bli frisk först. Men just nu ser frissan ut att vara långt borta. Mår inte bra.. Svettas som jag vet inte vad. Feber kanske? Vet inte vad det är för något skit jag har fått, men det är inte bra iaf. Har tagit två panodil, vill inte vara sjuk längre. Nu har jag varit det i två veckor. Eller ja, imorgon är det två veckor. Det är inte normalt. Har druckit en massa vatten idag med, så ja inte svimmar. Känner mig svimvärdig när jag går upp ur sängen. Det är inte kul..

Så det enda jag gjort idag är att ligga med datorn i sängen och glott film. Ska nog göra det igen. I taket lyser stjärnorna var bra, men sorglig. Hoppas 17 again är bättre :)

Nu funkar det att söka jobben iaf. Måste söka några till men har ju några dagar till på mig, så ingen stress. Det är inte bra för hälsan, speciellt när hälsan inte är i sitt bästa skick.


Saknar min blondin <3 Sågs ju sist när vi kom hem, det är tvp veckor sen.. Men när vi båda frisknat till då ska vi banne mig ses. Annars lär jag sakna sönder mig!


<3

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0