Nu är det 090909, lite coolt ;)

Sitter här ock tänkt söka lite jobb, men det går sådära. Jag har ingen ork i kroppen. Visst det är bara att skriva lite om sig själv, vem man är ch varför man passar för jobbet osv, men jag har idétorka.

sitter också och väntar på när jag kan få ta min medicin. Får inte ta den ihop med ngt som inehåller kalcium. Svårt på morgonen och inte få ha mjölk eller fil till flingorna, inte smör eller ost på mackan. Nej såd et blir att vänta 4 timmar innan jag får ta tabletterna som måste  intas med mat. Så jävla jobbigt!

Sitter också och har ont i armvecket sen sprutan igår.. Inte kul. Hur länge ska det där plåstret sitta på? Det var ett under att jag lyckades duscha och tvätta håret med en hand. Det ni!

Sitter också och funderar på om jag ska dra igång en film, men då blir inte jobbansökningarna klara.. Väntar också på att Eric ska komma hit.

Oj nu kmr han ;)

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0