När blir jag frisk?

Är trött på att sitta hemma och inte kunna göra ngt. För så fort jag anstränger mig att göra ngt blir jag trött i hela kroppen. Det enda som går att göra är att ligga i sängen läsa/blogga/lyssna på musik/titta på film/prata i telefon. Vill ut och röra på mig. Se lite folk. Man känner sig så isolerad när man bara är hemma så det är inte klokt! Fan va tråkigt det är att vara hemma.

Ska som sagt ringa till VC imorgon om ja fortfarande hostar och käner mig såhär. Så de kan ge mig ngt så jag blir frisk. Penicillin? Ja, tack. När blir jag frisk?

Nu tänkte jag lägga mig och se ngra avsnitt av Sex and the City. Favoritserien no. 1. Vill ju läsa ut boken med, men det får bli senare. Måste ju sova ngn gång snart också. Men å andra sidan har jag bara varit varken sen tolv idag så orkar kanske vara uppe ett tag till. För om ja lägger mig ner och ska sova kmr jag börja hosta igen.. Inte klokt alltså. Att det inte går över!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0